lördag 14 april 2012

Lördag

och städdag.

Vad härligt det är att få städat och skurat innan man ska till jobbet, så det är rent när man kommer tillbaka imorgon.

Veckans viktnedgång blev....... - 0,7 kg :)

Kollat på film nu på morgonen också. Jag älskar att man får så mycket dag när man vaknar tidigt... :)
Och nu lyssnar jag på musik, bloggar, sjunger och dansar och har ändå en bra stund kvar innan jag börjar jobba. Härligt!

Igår var det filmkväll, först med The notebook. Lipar sönder mig till den VARJE gång.
Och sedan den nya serien på 4:an. New girl. Haha, vilka asgarv det kom härifrån. Underbart!

Jag vill be er alla om en tjänst. Kan ni hålla alla tummar och tår ni kan hitta för att jag får den lägenheten jag har sökt nu. Vill så gärna. :) Tackar så mycket, på förhand!

DAGENS UPPLÄGG:

KL: 05 Vakna

KL: 07 Frukost
Några finncrisp
Te
vindruvor

KL: 12 Lunch
Löksoppa

KL: 18 Middag
Löksoppa

Resultat:
Fortfarande ingen träning, om man inte räknar vardagsmotionen då :)
Bra mat dag. Härligt :)


Ha en riktigt fin lördag allesammans. Tiden är för kort, så se till att göra så mycket du vill med den.

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar