söndag 15 april 2012

Imorgon

är det måndag, men än så länge är det fortfarande söndag...
Väntar på att Big brother ska börja kl 21, sen ska jag sova.. Är trött som tusan...

Härlig dag idag. Vaknade på jobbet och det har bara gått som smort... Lång promenad på 2 timmar, härligt!

Väl hemma igen så blev det lunch och har sedan legat och slappat på soffan. Satte på en film men blev så rastlös så jag kollade knappt på den och sen nästa sekund så ligger jag på kudden och somnar typ... Haha.. inte lätt när man inte vet vilka känslor man ska gå efter :)

Imorgon, ska det fixas och dinas här lite mera. Har bestämt mig för att göra minst en sak varje dag istället för att "tvinga" mig själv att göra allting samtidigt.... Känns väldigt mycket lättare då :)

DAGENS UPPLÄGG:

KL: 06 Uppgång
te

KL: 09 Frukost
2 kokta ägg
te

KL: 15 Lunch
1/2 kebabrulle

KL: 18 Middag
1/2 kebabrulle

Resultat:
Inte så bra med kebabrulle egentligen, men var så jääääkla sugen... Annars bra dag antar jag :)


Jaja, back to the sofa...
Take Care now, bye bye then

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar