fredag 20 april 2012

Friday...

Och jag har äntligen fått sålt min resa. Tack H för att du ville ha den :)

Just nu poppar jag lite popcorn, det är ju sååå jäkla gott..
Denna veckans mat har varit katastrofal, så antar att jag har gått upp allting igen. Blir iaf väldigt förvånad ifall jag har gått ner... Men det återstår att se imorgon, då det är vägning.

Idag har jag slappat hela förmiddagen på soffan, verkligen gjort allt utan att ta tag i städningen och rensningen... Träffade fina N&S en stund. Härliga! Åt lunch tillsammans :)

Ska snart ta tag i att städa klädkammaren, men kl 19 börjar ju Big Brother igen. Kl 20 ska jag möta E-L på stationen och kl 21 börjar tv-kvällen igen. Låter som om det blir tajt. Jaja, ledig hela helgen, så kan väl göra det närsom :)

Har vart dålig på att uppdatera här nu och jag måste skylla på min underbara och fantastiska smartphone. Ska ju som sagt lära mig hur jag kan blogga från mobilen, men än så har jag väl inte riktigt kollat på det så intensivt ändå.. Men det kommer. :)

Tänker inte ens skriva varken dagens eller veckans upplägg nu, så dåligt är det! Fy! Jaja, det kan bara bli bättre om vi säger så då :)

Nu ska jag tillbaka till min sköna soffa och gotta mig i popcorn och te. Ha en riktigt mysig fredag allesammans, så hörs vi snart igen. Och glöm inte, var rädda om er!

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar