måndag 9 april 2012

Monday Today

it is, yes!
Oj, vad det ekar tomt här inne nu för tiden. Ni får ursäkta, men det finns lite andra saker som kommer ivägen....

Det har snöat och regnat HELA dagen. Men det är ganska skönt det också. Dels för att man kan stanna inne och mysa med tända ljus men även utomhus om man bara har rätt kläder. Jag hade halft bra kläder när jag var ute. Regnjackan var på, men inga byxor eller stövlar, men det var skönt ändå :)

Träningen går inget bra just nu. Känner mig tjock i halsen på morgonen och lite på kvällen, så vågar inte riktigt... Och maten är helt ute ur huvudet... Den finns liksom inte..  Men jag går ju ner ändå :)
Men skärpning på det!!

Men som sagt nya rutiner och vanor...

Nu måste jag kila vidare, men vi hörs snart igen. Jag ska bli bättre! :)

Var rädda om er.

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar