lördag 28 april 2012

lördag

och fortfarande mycket fix och trix. Härligt :)

Lite uppdatering sen senaste...
 torsdagsmiddagen blev thaimat istället.
 på fredagen så åkte jag ner och skulle få min dom om mina skor.... det visade sig att han var FÄRDIG!! En hel vecka i förväg.. snabb, snabbare, ADAM :)
Tyvärr så meddelande han att mina högklackade converse inte blev så bra, så fick dem gratis. Han tror att dem håller en säsong till och jag kunde komma in och få dem limmade gratis under sommaren och att dem då skulle kunna hålla i ytterligare en månad, men att han inte var nöjd med resultatet och inte kunde ge någon garanti, så därför.. Tråkigt :(
Men resten hade gått jättebra. Så behöver ni någonting fixat. Skor, kläder m.m, gå till Adam på torget. Bredvid life-butiken. Hälsa från Anna :)

Sen efter att jag fått skorna så kom fina C till stan och tillsammans åkte vi hem till D&S och lille W på kaffe och mys.
Jag och C hade även varit inne på hemmakväll och jag hade köpt Sex and the city-boxen. ÄNTLIGEN!! Jag fick den i födelsesdagspresent för några år sedan, men eftersom man tyvärr har haft klåfingriga vänner som plockat på sig den och mycket mera, så fanns det ju inte kvar :( passade på att köpa lite bra godis när vi ändå var där, det blöv faktiskt en hel del om jag ska vara ärligt....
Jag och S (och lille W) tog en promenad till stan där vi åt lunch, jag åt pizza... :( Fy bubblan!! Sedan gick vi hem till mig för att invänta C och för att njuta utav denna underbara serie. Under dem 6 timmarna som jag hade tjejerna på besök, så hann vi kolla på 2 avsnitt!! Jag skojjar inte. 2 st. 2!!!! Haha... Vi hade massa underbart tjöt däremellan. Helmysig kväll... Tack :)
Dem åkte hem vid 3 och eftersom jag inte tycker om att sova bort dagen, så ställde jag klockan på..... nej inte 5 som vanligt utan kl 7..  Fortfarande väldigt lite sovtimmar men det går super bra :)

Nu väntar jag på att fina N ska komma hit och hämta all pasta och mjöl-produkter som hon vill ha. Och senare (när dem mår lite bättre kanske) så kommer C, S&D & lille W hit på förrådsrensning :) Ska bli skönt att kunna gå in i det igen och får bort mycket. Tack ska ni ha!

DAGENS UPPLÄGG:

KL: 07 Uppgång

KL: 08.30 Frukost
1 fröknäcke (grymt trött och fick lite bakiskänslan så absolut inte sugen på något)

KL: 10 Nä dags att göra något
Löpning 5 km

KL: 11.30 Lunch
Resterna ifrån zuccinigratängen

KL: 18 Middag
Fjärilskotlett i sås med palsternackspure

Resultat:
GRYMT, GRYMT med löpningen. Behövde inte gå ner och gå någon gång. Allt kändes bara suveränt!
Bra mat dag också. Jäkligt god middag ska det bli iaf :)

Ha en fantastisk lördag och be nice!

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar